هواساز های S- TYPE
Logoventus

VENTUS S-type دستگاه های هواساز  سقفی هستند که مجهز به موتور های (AC یا EC)  و کویل سرمایی با عملکرد بالا می باشند.

رنج ظرفیت:  از 900 متر مکعب در ساعت تا 5،600 متر مکعب در ساعت

محل نصب: به صورت سقفی  

اندازه
فن های PLUG با موتور های AC , EC

هواساز های VENTUS S-type مجهز به فن های از نوع PLUG به صورت Direct Drive هستند. فن های بکار برده شده در دستگاه های سری جدید SVS دارای موتور های AC و EC هستند. موتور های استاندارد AC مطابق با استاندارد عایق و سیم پیچی کلاس F تولید می شوند که باعث عملکرد بدون نقص آنها هنگام استفاده از VFD  می شود. موتورهای EC از نوع موتور های آهنربای دائمی (PM) هستند که متفاوت از موتور های  AC که عمدتأ نیازمند انرژی زیادی برای روشن شدن و کار در دور بالا می باشند. موتور های EC نیازمند ولتاژ 0-10  یا سیگنال های کنترل MODBUS هستند.  

نرم افزار انتخاب دستگاه

برای انتخاب دستگاه های هواساز و تهویه مطبوع  از نرم افزار ClimaCAD OnLine 4 (CCOL4) استفاده می شود که که مورد تأیید یوروونت اروپا می باشد.

ClimaCAD OnLine 4 (CCOL4) یک نرم افزار اختصاصی گزینش دستگاه  VTS است که از آخرین تکنولوژی و برنامه نویسی روز دنیا برخوردار می باشد. این نرم افزار در سراسر دنیا و به وسیله هر دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت و مرورگر وب را داشته باشد در دسترس می باشد.

نرم افزار دارای قابلیت بهینه سازی خلاقانه انتخاب دستگاه چه از نظر پارامتر های انتخابی و چه از نظر قیمت می باشد و خروجی نرم افزار به صورت فایل های (2D & 3D)DWG است و فایل های خروجی آن در فرمت های RFA و  DWG در تمام سیستم ها قابل مشاهده می باشد.

نرم افزار دارای توانایی ارائه اتوماتیک دیتاشیت و مشخصات فنی پارامتری دستگاه های انتخابی می باشند.تمامی پارامترهای دستگاه های انتخابی به صورت فایل های HTML,PDF و RFA قابل مشاهده می باشند. 

EUROVENT

AHRI

AMCA

TUV